Saturday, March 8, 2014

manfaat daun bawang dan seledri

manfaat daun bawang dan seledri O te akoranga e tino waia , me te waia ki to tatou ora ia rā duan herewi . Kei te whakamahia rau herewi rite huawhenua i roto i tua atu ki te painga o te herewi tahuri tino rerekē ki te whakaea me te ārai i ngā mate .

He maha kai e whakamahi rau herewi rite tautoko rite i kohuatia ra , mītipōro , hupa , kihu parai , kihu kohuatia me ētahi atu kai . Herewi he kakara motuhake , me te rota o te rino e hiahiatia ana i te tinana kei . Ko e niihi eni o te hua , me te aonga o te rau herewi rite faahitiraa i kesehatan.kompasiana.com .

E taea i näianei ki te pūnaha ārai mate
I tua atu ki te rino , kei herewi hoki huaora A , me te huaora C kei te whakamahia ao tino nui te rite ki he anti - oxidant me e taea ana ki te whakapiki ake i te hanga o te collagen kikokiko , me te kiri , me te taea ki te mau tonu te hauora kanohi tatou tinana he .

Ka taea te whakamahi hei anti - mate pukupuku
Ngā matū i roto i te herewi me artichoke e taea whakamate ngā pūtau mate pukupuku pancreatic . Ki te pau tatou i rawaka moni o te herewi , na ki te i roto i tatou ki reira he tūpono o artichoke pukupuku pancreatic me te taonga e taea te patu . Otiia ano hoki tatou ki te utu mā te tango i te rongoa ki te whakaora mate pukupuku . I tua atu , hoki kei herewi matū e taea e miristin ārai tipu o ngā pūtau mate pukupuku i roto i te tinana .

Ka taea e koe te tiaki i te mate Cardiovascular
Mate Cardiovascular pērā i patu , patua ngakau , me te pera i runga i tetahi ko te e he mate tino kino i roto i to tatou tinana . Ētahi o ēnei raruraru hauora e taea e puta tika ana ki te kai he , mo taetūkua a faaohipa , a e taea hoki puta no te mea fakanatula hua te tinana te waikawa amino homocysteine ​​e taea e pokanoa ki te mahi o te oko toto . Huawhenua herewi kei roto waikawa folic huaora B9 ranei he tino pai mo te tinana i te mea e taea e whakarereketia te reira i te homocysteine ​​waikawa amino ki ngā rāpoi ngota ohie e ngāwari riro i te tinana .

Ka taea te whakamahi hei anti - inflammatory
Ki te he koe i rumati , te rūmātiki me te mate kauti ka herewi ko te otinga . No te mea e taea e herewi whakaiti ngawhatanga me te mamae a tawhio noa te hononga kia selendri pai kai mō te iwi mate i ngā raruraru taua .

I tua atu i te hua o te rau soursop , ki te tika waiho tatou i te reira anake , kahore he ahiahii ia ka kore tatou e ite i te painga me te hua o enei otaota . I whiwhi koe i te hua o te herewi i teie mahana ?

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online